Vulnerable

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2010-11-30 » 23:38:55
Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut




Så fruktansvärt underbar låt. Jag älskar Lars Winnerbäck, samtidigt som jag hatar honom, han skriver för vacker, för nära sanningen. Jag älskar den här låten samtidigt som den får mig att sjunka ner i ett hål utan vilja att ta sig upp igen. VARFÖR ska det vara så jävla svårt!? Jag vill vara stark, jag vill kunna glömma, jag vill kunna må bra. Jag förstår inte vad som hände, när blev jag såhär svag, så beroende?

Förresten ERIKA KOM HEM! Jag saknar dig! <3

Postat av: elmo
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/ 2010-11-30 / 23:52:56

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!


Postat av: MODEMARTIN
URL: http://www.modemartin.se 2010-12-01 / 00:33:13

Du kommer väl vara med och tävla i min julkalender som startar imorgon och håller på ändra fram till jul? :)


Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2010-12-01 / 15:26:37

JAG SAKNAR DIG OCKSA. AR DAR OM BARA 33 DAGAR NU. <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!