Uppdatering

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-02 » 23:25:54
Det blev ju bara ett snabbt inlägg innan jag sprang iväg igen innan. Som jag sade igår så sov karin hos mig, vi vaknade vid elva och tolv gick vi till stan och käkade frukost på orion, det är mycket godare mackor där haha :D Jag köpte en grillad ciabata med kyckling och kantarell ost, sååå gott :) När vi ätit klart gick vi runt lite i stan och knalleland. Fick inte med mig något hem denna gång men hittade en snygg klänning på Gina som jag funderar på att köpa till nyår, det står mellan den och en annan, ni får bilder på båda senare ;)

Efter kollandet i stan så gick jag till badhuset med Sanne och Patricia L, jag simmande ett tag, har inte riktigt koll
på hur många längder men det var skönt, ska simma en gång till denna veckan tänkte jag! Så sjukt härligt! :)



Såhär ska jag se ut nästa helg, jag ska vara Jane Volturi :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!