Trööött

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-20 » 17:46:27
Sitter hemma och är trött som faaan! Var på bio igår och såg Harry potter den var bra, och nu ser jag på harry potter och de vises sten på tv :) Ska snart göra iordning mig för ska till krogen ikväll och fira emelie :)
Postat av: Erika
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/ 2010-11-20 / 23:51:57

Jag har numera shitloads med bilder att visa på min blogg nu. Det gäller ju bara att orka ta tag i redigerande också. Det tar ju sån tiiiiiid. Men jag lovar att komma ikapp mig själv och försöka att uppdatera minst varannan dag om du fortsätter att kommentera flitigt :D Det är inte roligt att uppdatera om ingen kommenterar liksom. Plus att jag tänkte göra en videohälsning till er snart!



Hoppas du mår bättre än häromdagen (såg på bloggen <3)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!