Tatoo

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-30 » 19:25:42
Sitter hemma hos Bellini för att Evelina ska fylla i en tatuering. Funderar vad min nästa ska bli, jag har ju en jag helt säkert vill göra, det är en evighetsåtta med min brors och systers namn på insidan av vänster arm. Sedan funderar jag på om jag vill göra ett peacemärke bakom örat men funderar även på om jag ska göra tro hopp och kärlek tecknet bakom örat. Vill ha det någonstans på kroppen fast med en liten twist, alltså det ska inte vara korset eftersom jag inte är troende utan vill ha något annat som representerar vad tro är för mig :)

Innan jag och Evve åkte hit så var vi hos henne och sov, trött tjej är jag som vanligt! Men man blir trött av shopping haha :D Har köpt det jag skulle köpa, alltså svarta byxor och en mössa. Blev även vantar, en navelpiercing med marilyn monroe, en silver ring och ett halsband. Jag kommer visa alla inköpen lite senare eller imorgon. Beror på hur sent jag kommer hem idag :)
Postat av: evve
2010-12-01 / 23:19:21

hahah trötta tjejer är vi xD <33


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!