Orkar inte

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-04 » 13:25:27
Skulle egentligen tränat idag, men jag tror att idag blir en sådan där dag då jag bara kommer ligga hemma om jag inte hittar på något lite senare. Just nu är jag sååå trött och det är så skönt i soffan att jag inte vill resa mig. Jag sov här inatt (som varje natt denna veckan) och har bara gott upp för att kissa och göra frukost. Men jag kommer nog bli fruktansvärt rastlös så om någon vill hitta på något idag så är det bara att höra av sig hehe ;)
Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-11-04 / 14:02:02

same here! :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!