Friday I'm in love

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-06 » 02:23:05
eller nästan iaf, är lite mer kär i lördagar hehe :) Men tja var som sagt på viskan med evve innan idag, var mysigt som det alltid är på viskan. När jag druckit upp mitt kaffe så drog jag till Benjamin med sanne. Där var det kul ett tag med sedan kom det så sjuuuuukt mycket folk att jag fick typ panik, benjamin också så han slängde ut alla. Tycker så synd om honom, en av hans ruta gick sönder, hans skåp på toaletten och hans feting tv höll på att välta. Alltså det var kaos! Men kul ibland som sagt hehe. När vi blivit utslängda drog vi till stan och käkade donken, alltså jag ääälskar cheeseburgare det är helt cp xD Jag mååååååste sluta äta så onyttigt men allt är för gott, jag vill ha viljestyrka haha! :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!