död tjej.se

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-15 » 23:38:35
Är helt galet trött nu, har varit på balettakademin i göteborg och kollat på lite klasser. Måste säga att det såg intressant ut, men tror inte jag vill satsa så seriöst på dans om jag ska vara ärlig... Har haft skiiiiitont i min rygg idag, ville nästan dö ett tag om jag ska vara ärlig. Ringde vårdcentralen och fick en tid på onsdag, jag hoppas hoppas hoppas att det är något man kan göra åt. Inte bara "vila". Det är typ botemedlet mot allt enligt vårdcentralen, guess what!? Vila funkar inte för mig, jag får liksom betyg i dans! :P


Bjuder på en söt bild från i Lördags hos Sanne :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!