Chilldag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-21 » 14:36:54
Idag kommer nog vara en sådan där chill dag, eller så kommer jag stressa ihjäl mig, har en del skolarbeten och göra. Insåg precis att jag ska ha mitt svenska nationella tal i veckan, och jag har inte ens börjat... jobbig tjej alltså! Så idag ska jag försöka skriva talet utan mina saker, göra CAE läxan och det jag missat under en lektion. Måste också sy ett par byxor till dansen och koreografera till mitt projekt arbete. Allt detta ska jag göra utan att ha den minsta energin i kroppen! Lycka till säger jag bara hahhaa xD Okej jag vet att det inte är överdrivet mycket plugg, men när du är så trött att du inte orkar resa dig upp, då är det mycket haha! :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!