Chill

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-19 » 15:26:22
Sitter hemma nu, har hunnit äta softa och bädda sängen haha :D Jag hade bara en lektion idag, började tjugo i tolv och slutade...vid halv två kanske :P Snart kommer mamma hem och då ska jag sminka henne till rockfesten hon ska på, underbart haha! Hon ska mina kläder, mina smycken och jag ska fixa hennes hår. Och ikväll ska jag på bio, det är ju en riktigt bra dag jag har framför mig! Jag tror det var bra att jag skrev av mig igår för idag, idag mår jag toppen! :)



Detta är då min mamma, all my clothes :) Men istället för det vita linnet ska hon ha leopard linne, raaaur! :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!