Bajsvinter

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-11-09 » 15:57:14
Alltså jag hatar snö! Jag hatar att var blöt och kall och inte se vart man går för att det snöar så. Alltså när jag klätt på mig och gick upp och kollade ut och såg all snö blev jag så otagg. Var tvungen att byta om, fanns inte en chans att jag skulle gå i så lite kläder när det var snö ute. Hade tänkt ha skorna som jag fick tillbaka från rirri igår men neeeej! Har inte lust att balansera i flera cm snö i klackskor, då håller jag mig hellre varm än snygg! Det värsta är att imorgon så kommer det vara svinhalt =/

Har sovit i typ en timma nu, underbart :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!