Älska lov

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Kvällsbus  |  Daterat - 2010-11-01 » 23:46:41
Älskar att det är måndag och jag inte har varit i skolan, för att det är lov. Så soft :) Istället har jag varit med Sanne på viskan, hemma och provsminkat mig inför nästa helgs maskerad. Just nu sitter jag och Karin och glor på tv, har ätit massa grönsaker med dipp, tycker nästan att det är godare med grönsaker än chips till dipp faktiskt. Känns mer fräääscht ;)


Appropå frächt så ska jag och Sanne dra och simma imorgon, fick ju höra att jag såg gravid ut häromdagen så kanske ska ta mig i kragen. Jag visste liksom att jag hade gått upp men inte så mycket ;)

Postat av: Eli
2010-11-02 / 17:23:45

hihi men fyy sånt får man aldrig säga till tjejer :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!