Only one...

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-03-27 » 12:45:16
Just nu sitter jag hemma hos patricia, har precis upplevt en av mina värsta nätterna hittills i mitt liv. Igår blev jag singel, tyvärr. Det var inte mitt val och det var inte jag som ville det. Jag mår jävligt dåligt men det kunde vara värre. Men jag vet inte vad jag ska göra, från det att Patricia somnade inatt låg jag och grät, jag somnade halv åtta för att jag kunde inte sluta tänka på hur tomt det var, hur svårt det skulle bli att inte få kalla honom älskling, hålla honom i handen eller få pussa på honom. Vi är vänner men det är inte det jag ville vara, men jag tar hellre det än ingenting.

Och hoppet dör sist...
Postat av: ANNA
URL: http://elmstrom.blogg.se/ 2010-03-27 / 13:54:48

Å, stackare där!:/


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!