Knas dag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-03-24 » 22:36:38
Idag har ingenting gått som det brukar. Jag var sen, stressad sur och trött när jag skulle till bussen idag så självklart halkar jag PRECIS vid busshållsplatsen för att jag skulle undvika äcklig hundbajs (som tur var lyckades jag) Däremot höll inte mina strumpbyxor, så min outfit som jag tvingade på mig blev helt förstörd. Jag trodde även jag hade tapppat mitt busskort, mina nycklar och annan skit.

Det enda som har varit bra idag det var träningen. Kände att jag behövde en bra träning med härliga coed där stämningen var på topp istället för att analysera allt som har hänt de senaste dagarna. Kom även på när jag kom hem från träningen att jag inte ens börjat skriva på min två sidiga analys i psykologi B som ska in i imorgon... Hon får helt enkelt vänta...

Nu ska jag försöka sova så jag klarar av att gå i skolan från åtta till halv fem och sedan ta hand om miniminiorerna halv sex till sju och därefter städa mitt rum....
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!