Hemma..

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-03-28 » 15:39:55
Nu har jag lämnat min trygghetsbubbla hemma hos patricia och åkt hem. Det första jag gjorde när jag satte mig i bilen var att hålla tillbaka tårarna. Jag vill inte gråta, jag vill inte ha en anledning. Jag vill inte ha "pitty looks", folk säger till mig att jag vet att det gör ont med det blir bättre. Ja det gör ont, ont som fan och det blir ju inte bättre nu eller hur? Jag vill ha bättring nu, jag vill inte sitta hemma och tänka på allt som gick fel och allt jag inte kommer få göra längre, men jag vill inte gå ut och se att alla trampar så försiktigt runt mig.

Försöker sitta och plugga men det känns så jävla meningslöst, för om det han sade stämde så hade ju skolan en stor del till att det blev såhär. Det får mig inte precis lust att anstränga mig. Jag ORKAR inte plugga, inget bra kommer ut av det. Jag orkar inte, jag orkar verkligen inte...

Enda gången det är bra är då jag inte tänker på honom, och jag tänker nästan alltid på honom. Eller då jag får se att han har skickat sms och bryr sig, eller när jag fick krama honom som igår. Igår grät jag inte på hela dagen pågrund av att han kändes så nära. Idag känns allting så lång borta, och grattis till lilla Casper som kanske inte riktigt kommer förstå varför jag inte kan träffa honom alls, eller lika ofta längre...
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska
URL: http://ferhat.blogg.se/ 2010-03-28 / 16:26:16

Hejsan, du kanske har aldrig läst min blogg. Men jag undrar vad du tycker om min blogg när du går in i den, vad är din första inblick o.s.v. Min blogg är ju ganska ovanlig jämfört med andra :).



Skulle vara snällt om du lämnade en kommentar om vad du tyckte om min blogg, tex designen, innehållet o.s.v :D. Tack tack! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!