22 Juni

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-22 » 22:55:18
Typ vad händer på midsommar? Damn, har ingen aning!

Är fett trött i kroppen, har jobbat hela dagen och så tränade jag så gott jag kunde här hemma, blev lite mage och sådär. Något måste liksom göras!

Imorgon är sista dagen på jobbet för veckan, liiiite skönt! Men sedan kommer måndag och då är det två veckor kvar. Skumt då har jag jobbat hälften :)

Men som sagt imorgon är det jobb därför är det dags att sova nu!

Dessa är ett par jag gärna vill inviga en dag med härligt väder!
Bild som fanns i arkivet, I want new shoes, och tillfälle att använda dessa snyggingnar! <3
Postat av: J
URL: http://ottossonj.blogg.se/ 2010-06-23 / 20:26:15

turkiet händer på midsommar ;) haha

har du det bra eller lilla larsson? <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!