20 Juni

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-20 » 02:14:28
Har inte hunnit uppdatera här på ett tag, tyvärr. Har överlevt min första vecka på jobbet iaf, det är ett ganska okej jobb, får träningsvärk bara. Blir förhoppningsvis bättre nästa vecka när mina muskler fått vila och jag har lärt mig nya kröka rör tekniker haha! Har varit så himla trött hela veckan faktiskt så därför har jag bara tagit det lugnt i helgen. Igår var jag på tränar träff hemma hos Dafni och Theo. Det var riktigt roligt och det var en annorlunda tränar träff! Efter det så drog jag till min babe och myste med honom i soffan, tror att jag somnade otaliga gånger!

Idag har jag färgat min utväxt. Insåg häromdagen att den inte var så okej! Erika hjälpte mig med det, så nu ser det lite bättre ut iaf.

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig för ska iväg och köra bil imorgon klockan tolv, var så jääääävla längesedan!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!