13 Juni

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-06-13 » 16:58:36
Så här ser jag ut idag, nu väntar jag på att Erika ska bli klar så vi kan fika någon gång!



Är osminkad idag för jag glömde mitt hemma hos pappa, suck

Idag kom min mamma hem med en mini termos till mig så att jag kan dricka kaffe på bussen till jobbet. Jag måste åka hemifrån tio över sex för tusan! >_<

Och det luktar bränt i mitt rum för min värme fläkt gick sönder nyss! :(

Postat av: katja
2010-06-13 / 17:39:33

oj tidigt! vad är det för jobb??


Postat av: Linnea
2010-06-13 / 17:39:51

Du har ju en snäll dongsaeng som kan låna ut smink till dig om du frågar :P


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohannafrida.blogg.se/ 2010-06-13 / 21:52:34

Katja jag ska jobba på Volvo bussar i Viared :)



Haha antar dongsaeng betyder syster? :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!