24 Juli

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-07-24 » 20:59:34
Ojsan, jag har visst inte uppdaterat här på ett tag. Det har inte blivit så bara, när jag jobbade somnade jag i princip så fort jag kom hem och nu när jag inte jobbar så njuter jag bara av sommarlovet. Kan ju knappast säga att jag njuter av sommar dagar för den senaste veckan har jag och rijalda och några till varit vakna hela nätterna och gått och lagt oss vid fyra tiden på eftermiddagen. Helt galet, men roligt!

Men denna månaden som gått har varit väldigt händelserik, jag slutade jobba och började njuta av sommarlovet på riktigt, och fram tills igår har jag varit ensam hemma i tre veckor. Jag har umgåtts med kompisar eller med min pojkvän nästan varje dag, jag hatar att vara ensam på sommarlovet, finns inget värre! Haha :) Men då är det ju tur att jag, Patricia och Sanne tar vårat pick och pack och intar gotland en vecka! Jag hoppas på bra väder så man kan sola, bada och njuta av vackra gotland. Jag hoppas också att kvällarna är ljumna så att man gå ut och ta sig en sväng om någonstans! :)

Nej nu ska jag umgås lite med sanne hon ska färga mitt hår när hon har fixat med musiken vi ska ta med oss till gotland <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!