Vaken

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-11 » 11:35:08
Väcktes tio idag, var inte speciellt kul med tanke på att jag somnade så sent igår, eller tidigt idag rättare sagt >_< Men det var väl lika bra det så jag kunde berätta för den som köper min alkohol ikväll vad jag vill ha, rätt gött :D Måste städa också för jag måste ner till stan och fixa en grej innan jag åker till Sara ikväll, och eftersom stan stänger vid fyra så är det ju bara att städa på :P

go party bild från Gotland, skulle vilja ha den här tröjan ikväll också, men den är ju inte min =/

Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-12-11 / 20:17:10

nej för den är ju min haha :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!