Sur

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-19 » 19:25:48
Är skit sur. Fick precis ringa och spärra mitt abonemang eftersom min mobil försvann igår. Först trodde jag att jag hade tappat den men då ingen hade lämnat in den och den helt plötsligt stängt av sig själv antar jag att någon har tagit den. Men jag hoppas att den ligger någonstans på puls och att någon sparkat till den eller något så att den bara gick isär, men att den inte är sönder. Men tror inte att det är fallet för jag vet att den mobilen är fruktansvärt tålig haha xD Men om någon såg en mobil på villovägar på puls igår, säg till mig då för den lär ju vara min haha :P

Förövrigt har jag bara legat och slappat heeeela dagen haha :P Ska snart in i duschen sedan ska jag slappa lite till :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!