School

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-07 » 19:55:37
Sitter och pluggar på nutida konst. Det mest onödiga ämne en estet klass med musiker och dansare kan läsa. Det handlar om konst, foton och sånt från den moderna tiden. Alltså jag är dansare, jag SKITER i vad Anna Odell gör, förresten tycker jag hon gör konst! Hon fick sig inskriven på psyk? Känns så sjukt onödigt. Ska sätta mig och skriva en inlämning om dansafton också, eller tja om den dansen vi koreograferade. Det är inte överdrivet mycket oh göra men är bara så frustrerad över nutida, speciellt eftersom flera klassers klagomål har äntligen gått igenom, men ett år försent! Nästa års treor slipper läsa denna kursen, suck... halva min klass också... Men jag fick inte skriva av mig nej,nej...

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!