Personality, touching and emotions

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Text, lyrics and emotions  |  Daterat - 2010-12-01 » 13:53:40
Kom precis hem från skolan, sitter och äter godis och kollar på Oprah, om ett par som inte har haft sex på två och ett halvt år? Crazy? :O

Sitter även och funderar på en sak som vi disskuterade på nutida konsten idag. Vad är en personlighet och vad gör en personliget? Vi skulle tänka ut ett ord som beskrev vår personlighet. Jag valde stark för att jag ser mig som en stark person med starka känslor. Jag funderar på om jag kan kalla mig stark egentligen, för om man är en stark person så borde ju inte en kram betyda så mycket. Hur kan en beröring av en person väcka så mycket känslor, både ångest och sorg men framför allt glädje. Jag har ju fått den kramen så många gånger men nu betyder den nästan ännu mer. Jag förstår mig inte på mig själv ibland. Men jag kan ju inte påstå att jag mår lika dåligt längre, men inte bra. Det är fortfarande något som saknas.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!