Netherlands

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-27 » 09:16:16
Tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg, sitter och kollar igenom packningen en sista gång så att jag har med mig allt... hmm pengar, pass, biljett, nyårsgrejorna är det viktigaste, och det är med. Även kameran och kläderna, och allt annat smått och gott. Tre par skor är även med.... haha xD Nyårs skorna, andra klack och även ett par skor som jag ska ha om mina fötter dör under nyår haha xD Jag känner mig helt kaous artad xD


MEN SKIT SAMMA! Om en kvart åker vi och hämtar sanne, ska bli awesomeeeee! Får se hur mycket uppdatering det blir där borta, men någon gång ska jag nog kunna slänga in ett inlägg ^^
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!