Jävla skit

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-07 » 00:32:31
Usch just nu hatar jag mig själv. Idag var jag riktigt jävla trött kände att för en gångs skull kunde jag somna ordentligt, och snabbt. Meeen nej eftersom jag har skjutit upp att skriva mitt svenska tal i flera veckor nu så var jag tvungen att skriva det när jag kom hem efter träningen, och så. Så jag började väl skriva vid nio någon gång. Alltså fyfan, det blir nog inte bra det här! Fan också, men har sovmorgon imorgon så jag ska gå upp lite tidigare för att fixa till det.

Nu sitter jag förövrigt och lyssnar på Ron Pope, lyssnade mycket på honom innan men fick en nytändning idag då vi dansade till I don't mind idag i skolan. Vi hade workshop med petronella Brink. Det var roligt och intressant och ansträngande. Det var mycket imrpovisation, har aldrig riktigt tyckt om det men idag så gick det bra, det kan bero på att det var lite musik man kände igen och tyckte om. Gillar att improvisera till lugn lyrisk musik. Åh vill dansa ännu mer lyrisk jazz! :) Så himla vacker! Nej det var väl allt jag hade att bjuda på idag. Nu ska jag ta och lägga mig!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!