Have yourself a merry little christmas

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-23 » 18:22:28
Sitter och kollar på honey med min syster i bosnäs. Skulle in till stan och träffa Evelina för en fika, men eftersom min buss var en halvtimma sen så hann hon dra innan jag kom till stan =/ Tråkigt värre... Så gick runt i stan lite och köpte de sista julklapparna sedan gick jag till södra torg kiosken och hittade armin där, så snackade med honom i en halv timma tills min buss gick. Tack gode gud för det, annars hade jag stått i kylan en halv timma själv! Men imorgon är det julafton, hoppas att jag blir nöjd med mina julklappar hehe :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!