Done

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-08 » 00:11:27
Hann ju klart med arbetena som ska in imorgon, frågan är bara hur nutida konst provet kommer gå. Vet inte ens om jag orkar bry mig haha. Vill ha MVG för att klara av kursen men är inte engerad av det, visst det kan vara intressant men jag har svårt att tro att jag kommer få nytta av detta i mitt framtida yrke...

Tja men som sagt är klar med allt nu, ska kolla Big bang theory nu sedan lyssna på härlig musik tills jag somnar. Tror att detta kan bli en jobbig natt, fast ändå inte. Jag har gråtit en hel del nätter sedan jag blev singel men tror inte att jag kommer gråta inatt men kommer ligga och fundera, på allt och inget. Jag lägger alldeles för mycket tid åt att blicka bakåt jag vet. Men det är mycket lättare än att tänka framåt, det känns som om det drar mindre energi att blicka bakåt på sådant som redan inträffat än att planera för framtiden.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!