Cheermys

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-12-13 » 23:06:04
Kom precis hem från ett cheermys med laget, var hemma hos Emmeline som är min tränare, och typ granne och kollade på cheerfilmer och käkade godis. Såg mitt första sm program på första gången på flera år :P Och om någon läser detta har dm 05 dvd säg till. Jag har inte sett det, liksom min första tävling ever. Haha för fem år sedan! Helt jävla galet :P Har varit i skolan idag, på jazzdansen så kollade vi på en gammal klassiker "An american in paris" med Gene kelly, vilken man! :D Vi hade även betyg samtal och jag kirrade ett till MVG är GALET jävla nöjd alltså, helt stört. Behöver höga betyg för att komma in på programet jag vill läsa på högskolan :)


Bild från juluppvisningen, tror evelinas mamma eller syster har tagit bilden :) Tog den från evelinas facebook ;)
Postat av: Eli
2010-12-16 / 12:36:37

va vill du läsa då? inga planer att syssla med dans sen då?


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohannafrida.blogg.se/ 2010-12-16 / 22:20:51

Jag tänkte läsa till socionom. Dans är något jag alltid kommer syssla med men vill inte försörja mig på det. Det är alldeles för hårt arbete och för lite betalt plus att det inte är det lättaste att ens få jobb som dansare :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!