8 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2010-08-08 » 19:47:25
Idag har jag shoppat lite med Karin och robert, fick med mig ett par jeans, en star wars tröja och ett par härliga klackar :) Älskar allt jag köpte idag, det är helt galet, jag är så shoppingberoende haha :D Igår så var iaf jag och karin hemma hos pappa i bosnäs och hade lite mys kväll, innan jag träffade henne var jag hemma hos armin och färgade min utväxt, kollade på sex and the city två och tränade. Jag känner mig så himla duktig, fast idag orkade inte armin träna och jag är inte alls sugen på att träna själv idag =/ Så idag så latar jag mig istället haha xD



Här är då de nya kläderna jag köpte idag, jeansen är från jc, tröja från herr avdelningen på h&m och skorna är från nelly.












Close ups på tröjan och skorna, skorna har kostat 500 riksdaler men fick dom för härliga 150 kr ouleteten :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!