5 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-05 » 23:12:56
Denna dagen har bjudit på mycket roligt, först var jag på nellys outlet och köpte en långkjol, jeans leggins och ett vitt linne. Känner att jag skulle dragit dit lite senare då allt i butiken skulle bort och alla priser skulle förmodligen vara ännu mer nedsätta. Men men, det gjorde jag ju aldrig. För efter nelly shoppingen blev det träning med armin, sedan hem och äta thai mat som syrran lagat hemma hos pappa sedan ner en snabbis till stan för att träffa armin på en fika och för att kolla lite på salem al fakir. Och nu när jag sitter här i min säng hos pappa för första gången på mycket länge är jag nöjd, för jag har precis klickat hem ett par skor och sitter och kollar på sex and the city. Jag känner mig cool :)




Dessa blir mina om några arbetsdagar haha :P Dolores SEK 269, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!