4 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-04 » 23:29:07
Jag känner mig så himla duktigt, i förrgår tränade jag med armin och idag gick jag ner till gymmet och tränade själv och gick hela vägen tillbaka. Jag ska börja träna på riktigt nu, har slappat alldeles för mycket i sommar nu, så någon form av träning ska det bli varje dag iaf! Funderar på om att dansa på krogen räknas som träning? Haha, om man inte dricker någon alkohol så borde det ju faktiskt vara det!

Iaf så sitter jag nu och kollar på sex and the city och är fruktansvärt shopping sugen, har faktiskt hittat ett par skitsnygga skor från nelly som ska bli mina :) Har egentligen hittat några till men någon måtta får det faktiskt vara...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!