3 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-03 » 02:30:37
Usch, jag hatar att de sista dagarna på sommarlovet redan är här. Jag ska försöka nyttja dessa sista dagarna på bästa sätt. Hoppas bara att det är sol så att jag kan njuta lite av solen. För tyvärr så var det inte alls lika bra väder på gotland som jag hade hoppats på, det var inte riktigt piss väder men inget bra heller. Det regnade bara mycket en dag men de andra har det varit upphåll. Det var två dagar på hela veckan som det var fint väder om man inte räknar med den dagen då vi åkte hem... Trots det dåliga vädret har jag haft en riktigt härlig vecka med mina brudar. Det har varit galna fester, alkohol, god mat, shopping och mysiga kvällar vid havet. Alltså helt okej, men jag måste säga att det känns bra att vara hemma också. Har saknat min säng och mitt stora rum där alla grejorna får plats!

Idag så tog jag mig i kragen och begav mig till gymmet med armin, har ju inte tränat på hela sommaren så det var verkligen dags nu! Det blir samma sak imorgon också. Därför måste jag gå och lägga mig nu så jag orkar dammsuga hela huset plus träningen!



Här bjuder jag på en bild från en kväll innan vi skulle dra till Bur!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!