28 Augusti

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-28 » 17:00:00
Sitter nu i soffan och väntar på att maten ska bli klar, för är fruktansvärt hungrig eftersom det enda jag har ätit idag är lite chips imorse. Känns som om jag får kasta i mig maten för ska träffa rijalda i stan en snabbis för att lämna över mina älskade skor som hon ska låna på en utekväll i götet, eftersom mina fötter höll på att dö när jag hade dem ute sist kan hon lika gärna låna dem över kvällen. För min kväll består av röj på Puls med några härliga vänner! Har till och med köpt mig en ny tröja och nya smycken för denna kväll, så snygga. Slänger in en bild innan jag drar ut :)
Postat av: Josse
2010-08-28 / 17:21:41

TRÄGÅRN VÄNTAR PÅ DIG LARSSON!!!

och jag väntar på att få se dig där också för den delen


Postat av: Johanna
2010-08-29 / 16:54:44

Äsch, kanske någon annan gång? Denna kvällen blev det röj på puls istället haha. Jag lovar att snart snart ska jag inviga trägårn :P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!