27 Augusti

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Delar ur mitt liv  |  Daterat - 2010-08-27 » 15:24:29
Har kommit hem från skolan och snart dammat klart hela rummet, var tvungen att ta en matpaus!

Igår så var jag med Rijalda och sov hos henne, som vanligt när man är med Rijalda så hade vi hur kul som helst, ska snart iväg och fika med henne, måste bara städa klart först :)




Detta hade jag på mig igår i skolan, matchade med kilklacken :)


Nej nu måste jag forstätta städa så att jag inte blir liggandes i soffan för länge!
Postat av: sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-08-28 / 22:17:49

hahahah, har du glömt o knäppa gylfen eller:P?


Postat av: Johanna
2010-08-29 / 16:53:12

Haha nej den blir så xD


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!