25 Augusti

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2010-08-25 » 15:55:58
Usch jag hatar att det är höstväder i augusti, det är inte alls okej! Har fått ta fram halsduk och grejor för att kunna överleva en kort promenad i mitt tillstånd =/

 

Så här ser jag i alla fall ut idag, ska iväg på en liten promenad med Hampus om ett tag och vill inte gå runt i mjukis. Så istället tog jag på mig snygga mjukiskläder, min übersköna tröja från Gina och ett par vanliga leggins :)

Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-08-25 / 18:25:59

bra att du kan gå på promenad med hampus men inte vara med på utflykten idag!:P


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!