24 Augusti

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - My outfit  |  Daterat - 2010-08-24 » 23:39:31
Sitter nu och kollar på So you think you can dance, alltså det får mig att vilja åka till göteborg dag ut och dag in och bara dansa dansa dansa! Synd bara att jag inte har tid, damn it.. man får prioritera danserna. Just nu är cheer högst upp på min lista, får se hur det ser ut efter studenten. Åh just det, igår sade våran lärare att vi skulle dansa lyrisk jazz, I looove it! Åh känns så bra att ha båda danslärarna på skolan nu för de är så himla olika, angela är jazzigare och lite roligare och Ullrika är mer lyrisk, mordern och kufisk sådär. Känns underbart att få både och! Gud jag ääälskar dans

Just det, lovade en outfit bild också!



Fick ingen bra helbild för ser så skabbig ut i ansiktet, linne från gina och brallor från Nellys utförsäljning! Slängde som sagt på mig det i alla hast, förövrigt så hade jag vita converse till detta, very simple och bekvämt! :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!