Mys lov

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-03 » 13:51:20
Jag borde egentligen inte sitta här framför datorn utan jag borde ut i det fina vädret, men lat som jag är orkar jag inte det ;) Måste snart duscha och göra iordning mig för en fin liten middag hemma hos karin. Måste säga att jag ser fram emot att träffa min älskade lilla 94 :D Efter jag har varit hos Karin kommer förhoppningsvis Tim hem till mig så att vi kan ligga och mysa hela dagen imorgon :)

Igår var jag på bio och såg flickan från ovan. Jag tyckte att den var bra men den var inte alls så som jag hade förväntat mig, inte ens i närheten :O Färgade håret igår också så helgen i ära ser jag ut som en liten påskkykling i huvudet ;) Tänkte ta slut på mitt John Frieda silver schampo och se om det hjälper något :P

Ha det så gott ni som läser mig blogg! :) <3
Postat av: Erika
URL: http://propertyoferika.blogg.se/ 2010-04-03 / 14:58:10

hell yeah att den är! bilden på min blogg alltså.



och jag måste ju få se ditt snygga hår ;) <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!