6 April

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-06 » 16:21:53
Just nu väntar jag på att Tommy, mammas pojkvän, ska komma hem så att vi kan åka på handledarkurs så att jag kan börja övningsköra någon gång, fyller arton om en månad och jag har inte ens börjat! Har ringt runt hela dagen för att få reda på om jag har ett körkortstillstånd eller inte, jag borde ju ha det tycker man. Jag skulle ju börjat köra för typ ett år sedan. Men det gick ju självklart inte att komma fram till de människor som har hand om tillstånden, jag hoppas att det löser sig.

Så snart ska jag alltså iväg och sitta på handledarkursen för andra gången i mitt liv och sedan ska jag hem och bara ta det lugnt. Min älskade pojkvän ska se på fotboll ikväll med hans polare så ska träffa honom imorgon :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!