20 April

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2010-04-20 » 21:28:42
Grattis till min syster Linnea Larsson!

Jag var duktig idag med och gick till skolan, var framme i skolan en kvart innan jag började och det var härligt. Skolan var helt okej bara att jag var så jäääävla trött att jag höll på att somna på varje lektion... Som tur var hade vi inställd idrott, så då åkte jag hem till Tim och hämtade min laddare. Eftersom han skulle på uttagning till Arena kampen åkte jag hem och träffade Erika på bussen. Så vi kollade på förhäxad precis som vi gjorde på den gamla goda tiden! :D När hon åkt somnade jag... suck



Halv taskig dagens outfit bild
Dagens klädsel var i alla fall svarta leggins, avklippta jeansshorts, stor grå t-shirt från BikBok och en stickad tröja från myrorna. Hade en massa smycken på mig också, bland annat min söta cupcake ring från milajki :D

Nu ska jag kolla på Desperate housewifes och sedan ska jag läsa lite kultur och idéhistoria och sova :)
Postat av: Linnea
2010-04-28 / 19:32:31

Hihi det är ju jag :O Taack <3


Postat av: Sanne
URL: http://shutupandletmego.bubbleroom.se 2010-05-22 / 17:00:37

uppdatera din blogg mer :D!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!